Подарунковий набір Givenchy Blue Label 3 по 15 мл
Парфумерна композиція для чоловіків Givenchy Blue Label створена 2004 року дизайнерами відомого торгового дому Givenchy Альберто Моріл'янсом і Еліасом Ермінідісом. Аромат продовжує лінійку ароматів Givenchy Gentleman's і являє собою інтерпретацію на тему відомих парфумів Givenchy Pour Homme. Ця парфумерна композиція призначена для джентльмена на відпочинку, коли він, на час звільнившись від своїх обов'язків, переодягається з костюма в улюблені джинси та дає собі трохи розслабитися. Однак, попри зміну дрескоду, такий джентльмен залишається, як і раніше, зразком елегантності та пишнотичного шику. Саме цю елегантність і підкреслюють вміло підібрані парфумерами ноти композиції Givenchy Blue Label. Аромат дасть змогу почуватися комфортно в будь-якій ситуації, подарує впевненість у власних силах і трохи пом'якшить стриманий вигляд світлового лева. Свіжість і благородство — ось основні якості, що характеризують концепцію цих парфумів. Це свіжість без різкості та вульгарності, та свіжість, яку може дозволити собі справжній джентльмен. Туалетна вода Givenchy Blue Label дарує своєму власникові відчуття прохолоди. Такого ефекту дизайнерам вдалося досягти завдяки вдалому підбору складників аромату. У початкових нотах парфумів панують аристократичний бергамот, трохи високомірний грейпфрут і соковитий мужній гедіон. Нотку чуттєвості привносять в аромат пекучий перець, пряний кардамон і екстракт давани. Завершує симфонію класична чоловіча композиція з ладану, кедра та ветиверу. Таке поєднання інгредієнтів парфумерної води Givenchy Blue Label дало змогу злити воєдино мужність і свіжість, витончену елегантність і силу. Аромат призначений для молодих чоловіків, які ведуть активний спосіб життя. Попри свій аристократизм, він досить енергійний для того, щоб стати супутником сучасної молодої людини. Флакон туалетної води розроблений під керівництвом дизайнера Пабло Рейнозо. У його забарвленні переважають синьо-блакитні тони, що підкреслюють «відпускну» концепцію аромату.
Основні | |
---|---|
Виробник | Givenchy |
Тип аромату | Деревні, Пряні |
Країна виробник | Об'єднані Арабські Емірати |
Об`єм | 45 мл |
Рік випуску | 2004 |
Класифікація | Мас маркет |
Користувацькі характеристики | |
Вид парфумерної продукції | Парфумована вода (мініатюра) |
Початкова нота | Бергамот, Грейпфрут |
Нота серця | Артемізія, Кардамон, Лаванда, Перець |
Кінцева нота | Білий кедр, Ветивер, Олібанум |
- Ціна: 65 ₴